There was an error in this gadget

Monday, 21 November 2011

Bola Bola Bola Bola

aku sungguh berbangga setelah Malaysia sekali lagi merangkul pingat emas dalam acara bola sepak sukan sea 2011....tp ada satu je yang aku x puas hati ngan player Malaysia,,walaupun aku x hebat main bola,,tp aku ada hak untuk komen apa2 sahaja...player yang aku maksudkan ialah Fakri Sarani,,tgk dia main mcm bukan prg pandai main bola,,yang aku peliknya Datuk K Rajagobal dan Ong Kiw Swee masih menaruh harapan padanya..ini membuang masa je pilih Fakri Sarani ni,,bukan sekali-dua melakukan kesilapan,,tapi banyak kali melepaskan peluang...bru score sebijik dah dapat gelaran wira negara...mengirap seh....kepada kedua-dua coach ni,,cari la striker lain,,jangan la bubuh si Fakri ni,,meluat penyokong bola tengok cara dia bermain,,,aku rase lagi hebat striker budak2 sekolah la,,main solo je,, pastu suka mencantas bola member sendiri,,bangang tol la dia ni.....

No comments:

Post a Comment